Never again

Börjar bli lite seg nu, vaknade 5 imorse av nån biljävel och kunde inte somna om så väntade bara på att klockan skulle gå så man kunde gå ner o jobba nån gång. Stallet tog typ 2 timmar idag, sen hade vi markarbete och jag red Paradiso, det gick faktiskt bra, riktigt nöjd med både henne o mig så!
 
Resten av dan segade på med religion och bild. Direkt efter middan så hade vi julspexmöte, börjar närma sig nu, bara tre veckor kvar så vi får jobba snabbt! Så vart några timmar i aulan.Ligger o segar i sängen efter en dusch nu o ska väl snart gå ut o se vad folk har för sig ikväll.
 
Insåg att jag kommer nog inte åka hem förrns efter jul, den här helgen blir det stanna kvar, samma nästa helg o hade ju tänkt åka hem då sista helgen men nu blev det bestämt att vi måste stanna o fixa inför julspexet! O över jul jobbar kanske jag o tesse på skolan, första julen nånsin man firar utan familjen, sjukt! Över en månad sen man var hemma sist nu fan! 
 
Aja ska dra mig nu, hörs!
 
Hemma <3
 


Kommentarer
Nessa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! vad jag saknar dig, kom heeeeeeeem <3

Svar: <3
Emma Östlund

2012-11-27 @ 23:30:53
URL: http://www.sonessa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0