Gör som jag vill, tar det jag vill ha, försök att stoppa mig..

 
 
Nu har bloggen totaldött igen.. Men ännu en helg är slut nu! Skulle ta det lugnt hade jag tänkt men ja vi drog ut i fredags, först till lunkan tills vi insåg att det var typ 5 pers där så vi stack till annie däre va fest men alla började dra när vi kom dit så tillslut gav vi upp festletandet o plockade upp några stackars människor på vägen, drog till härnta o käka på mini, kvällen vart awesome när efter att vi drog ifrån festerna, haha! partybussen o minikrogen var epic

Igår så fick alla för sig att vi skulle försöka igen, så köpte 15 liter vin från sundsvall? dunken <3 Var på två fester men första blev vi hotade med att dem skulle ringa polisen om vi inte åkte inom 5 min och då hade vi inte ens gått innanför dörrn till huset, haha! Sen drog vi till lunde på en sandöfest för där var det tydligen drag, dock kom vi dit o insåg att de var 50 spänn i inträde! Vi försökte smita in bakvägen, maja o en kille han komma in men sen kom det en jävla kille med grilltång o smällde igen dörrn på mig, hahah! Så vi var ute ett bra tag o snacka med lite folk innan vi satt oss i partybussen igen o drog tillbaka hem! 

Ja fail helg men har ändå vart med kungliga människor så det väger ju upp :D Ska försöka plugga lite nu innan man ska ta en dusch o sen dö i sängen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0