I'm the type of girl that turns the music up way loud just to tune out reality

Heyhey!
Drog till övik igårkväll istället för att sova, så sjuk bilresa vart det med mina underbara vänner! Lämnade av timmy innan vi drog på max o käkade för att sen dra tillbaka till nördvik, kom tillbaka runt 1 inatt tror jag. O då ringde mathias så pratade med honom i några timmar, tillslut somnade ja väl runt halv 5...
 
Död tjej imorse, haha! Men hade bara en hästlektion som vi kollade på världscuphoppningen o sen en bildlektion, rätt chill dag! Ikväll har vi planerat julspexet osså har jag hunnit varit ner till ridhuset o träffat duvans bror som var här o tränade lite :)
 
Imorn blire dra till sundsvall med skolan o gå på massa föreläsningar o sånt på mittuniversitetet. Ska springa runt med emelie då vi har valt samma på allt, haha. Nej men de ska bli intressant faktiskt o se om man får upp nå inspiration för att kanske plugga vidare nån gång. 
 
Dunka musik en stund till innan man ska dra sig ner till duschen o så kanske sova tidigt för en gångs skull! 
Pusshej <3
 
Ge mig soool o värme!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0