In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

Tjena!
Imorse så satt vi oss på bussen o åkte till mittuniversitetet i sundsvall. Så vi gick på lite föreläsningar om olika kurser och så. Men det mest intressanta var nog föredraget om att plugga utomlands, det känns som det kan vara sjukt kul! Så blev lite pepp idag faktiskt, men vi får se hur det blir sen. På lunchen gick vi o käka på Big Boy, fett gött <3
 
Vi kom tillbaka hit typ halv fyra så jag o empa slog igång en film o sov tills julspexmötet kl 6. Hade nog världens sjukaste dröm, empa tyckte att jag allvarligt behövde söka hjälp, hahah! Vart mycket planering o satt där i typ 2 timmar. Men det känns faktiskt som att vi kan få ihop nåt, kändes inte direkt så igår när vi hade en kaosplanering. Men är aspepp på det här och hoppas att det inte failar! Ikväll har vi bara suttit inne på fritid o snackat, käkat toast o chokladbollar ;) Nyttig tjej känns det som, hahah! Äsch, ska väl börja träna också så då tänker jag fan äta vad jag vill, food is good <3 
 
Dags att dö snart tro jag, upp tidigt imorn! Har en riktig lektion imorn, engelska b sista timmen. Är invigning på skolan hela dan imorn så blir stallet imornbitti o ha stalltjänst o sen har jag fan ingen aning om vad vi ska göra men de lär ju visa sig.. 
Nej nu ska jag dra till jull, hörs alla! 
 
Fina krezip! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0