woopwoop!

Nyss haft svenska o nu har jag hål i 3,5 timme! Så lagt mig i sängen och kör sleepmode <3 Hur fan överlevde man på högstadietiderna när man inte bodde på skolan o kunde gå o dö en stund på rasterna, haha!
 
Inte bestämt mig hur jag ska göra än med det här när man ska åka hem..
Jag är lite sugen på att åka hem en snabbis första dagarna på lovet men frågan är ju hur man tar sig upp igen, är ju midnight music hemma den 20e såg jaa, Medina, Dani M och RMK o toppen ska ju dit o spela! Vore ganska nice men får se hur det blir med allt skiit :D Håller på att övertala nessa att hon ska komma upp på fredag, saknar mitt lilla mongo! 
 
Fullt upp hela den här veckan, ikväll är det julspexmöte igen, mycke skit som måste fixas! Sen imorn kanske de blir birsta men tror jag hoppar det, finns annat som måste göras tyvärr.. Torsdag o fredag är uppbokat, med vad är frågan, kan det vara nåt kul på g för en gångs skull? ;)
 
Hittade en fulbild på mig o lisa på empas blogg från mittuniversitetet förra veckan när vi "besökte en brottsplats" så måste bara kasta upp den här! 
 
Pusshej! <3'
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0