-

Igår så satt jag o elin o snackade och insåg att det snart bara är 200 dagar kvar till studenten och det är helt sjukt, vet inte ens om jag kan tänka mig ett liv utan nordvik? Hur tråkigt vi än kan ha ibland så har vi fan tråkigt tillsammans allihopa iallafall! Aja det är väl bara gilla läget och göra det mesta av varje dag som är kvar.

Sitter på svenskan nu o ikväll börjar det bli dags att börja packa. Åker ner till bergsåker på fredag till tesse för o hämta lite grejer åt henne o sen på lördag drar vi ner till söderhamn o sover där, sen skjutsar pappa ner oss till stockholm på söndag till våran praktik där vi ska vara i två veckor! Så sjukt peppad faktiskt :D

Det är ett stall på ca 80 hästar, ett tävlings och inackorderingsstall. Hon som vi har pratat med verkar jättetrevlig och vi kommer att bo på gården. Vi kommer få vara en vecka i inackorderingsstallet(som är det största stallet på ca 50-60 boxar och sen en vecka på tävlingsstallet där vi även kommer att få rida. Det ligger ca 2-3 mil söder om stockholm, så det känns grymt! :D

Mycket som hänt på sistone och huvudet är lite kaos på det sättet men då känns det bra att komma iväg i några veckor så man slipper befinna sig i närheten av vissa personer...
Mitt liv löser sig aldrig men det gör inte så mycket, det är kaos men jag är ändå så sjukt glad, det kan inte bli så mycket bättre just nu. Satt igår o kollade in på min låsta blogg och läste det jag skrivit i sommras, då jag mådde helt åt helvete. Kan inte längre fatta att de är ja som skrivit den där skiten, känns fan inte som det, hahah!

Nej men nu ska jag försöka lyssna lite på lärarn som står o babblar om shakespeare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0