-

Andra dan tillbaka på nördvik och igårkväll så vart de mysmiddag o en härlig kväll i veda! Känns bra att vara tillbaka fast jag saknar mina finaste hemma redan! Har haft en underbar helg i söderhamn och i söndags så drog jag, nessa o mathias till stan o sprang runt o gjorde i princip ingenting men dagen var kunglig ändå, satt på donken en stund och sen sprang vi runt på olika affärer, snackade om allt o ingenting o bara vandrade runt :) Sen drog ja o nessa hem till henne o käka middag innan vi drog hem till mig o dog ganska snabbt :) Klockan stog på halv 5 på måndagmorgon.. det kändes ovärt kan jag säga o då vart de bege sig upp mot skolan, började 9.40 ^^

Till helgen blir jag kvar på skolan iallafall och då blire väl dra ut med brudarna gissar jag på, blir väl awesome som vanligt!!

Hörs hej! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0