Elin klagar!

ja eftersom min babe terrar mig så är det väl dags att uppdatera bloggjäveln, nu har vi varit på stall runsten sen i söndags och är verkligen helt kär i stället och hästarna! även toppentrevlig personal som vi jobbar med! :) det är mycket att göra nere på dem stallen jag är i. det är norra, västra, nya och uteboxarna. tesse är uppe i tävlingsstallet där jag kommer vara nästa vecka.
Har börjat lärt mig några av hästarna redan och framförallt lärt mig vilka hagar dem flesta står i, hästarna står en eller två i varje hage och det är ungefär 60-70 hästar inackorderade så det är mycke hagar och riktigt långt till vissa..

men jag hör av mig mer i veckan, är så jävla slut så orkar inte skriva mer nu, vi trivs toppen här iallafall! :D

hörs!



Kommentarer
<3

Så mkt har jag ju inte terrat dig, skrev ju bara en gång :')<3

Svar: Jomen de är ju lika bra att ge upp påengång för annars VET jag att du kommer terra mig ;)
Emma Östlund

2012-10-16 @ 20:37:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0