Lång helg!

Hemma i söderhamn nu med tesse. Igår så hade vi ridning och jag red Cigoria o vi tränade mest ställning och form. Det gick sjukt bra och jag är jättenöjd, speciellt med tanke på att det var första gången jag red på 5 veckor! Sen åkte vi med julls pappa hem till tesse. Gick till travbanan en stund o sen drog vi hem o sov i några timmar innan vi tog en sväng till hööks för att tesse skulle köpa handskar. På kvällen så kom Elin, Evelina, Fanny, Patrik och Peder och va med oss en stund o när dem skulle åka så började jag såklart grina när jag skulle säga hejdå till Elin, kommer inte träffa min babe på 4 veckor nu :(

Imorse så tog vi tåget hem hit och snart kommer de massa folk så ska vi käka middag o tårta. Fira farsan som fyllde år i torsdags och fira styffe som fyller år imorn :) Sen blire chilla pung o imornbitti drar vi till stockholm för två veckors praktik! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0