life sucks sometimes

Jadu, ligger i sängen med äckliga jävla magsmärtor och vill helst gå o dö tack:) men nog om det.. åker hem från praktiken idag iallafall vilket känns skit då jag verkligen älskar stället och kommer sakna runsten sjukt mycket, allt folk man lärt känna och självklart alla hästarna! :/

I lördags iaf så kom daniel o broman o hämta oss här så åkte vi till uppsala och typ åkte runt i stan hela natten, haha! Vi var hemma hos daniel en stund också men annars så åkte vi bara runt, träffa lite folk, hade springtävling runt shell och tesse tänkte dra omkull mig rätt ner i asfalten ;) Var fett värt att dra dit iaf, man blir redigt uttråkad här på helgen då de inte finns nåt att göra ^^ kom hem till morsan runt 6 på morgonen o så tog vi tåget tillbaka hit på söndan :)

Igår va iallafall min första och sista dag uppe i christophers stall. det var sjukt härligt, hade kunnat vart där några veckor till utan problem! :) först vare utsläpp till hagar o skritten o sen mockning o göra klart stallet o packa hö. var klar med stallet vid nio då sprang ja ner o gav ett av fölen mat då han blev av med sin mamma för typ en månad sen :/ efter det så longerade jag runette medans bea red britt. runette var typ omöjlig att få stopp på men annars var hon duktig, haha! när de var klart så tog vi in silver o summer o sadlade dem innan vi gick på fikat kl 10 och sen red vi ut en sväng, jag fick välja om jag ville trimma eller rida ut. bea red på silver som är en förvuxen connemaraponny på 157 cm ;) och jag red summer, en sjukt mysig hingst. när vi kom tillbaka så hann vi även med att klippa lilla snowwhite innan vi gick på lunch, sen på eftermiddan vart de insläpp och mockning av hagar :)

Ikväll kommer morsan o hämtar mig så sover ja där nån natt innan papi hämtar upp mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0