Nothing is the same when u don't exist anymore

Vart i jälla sen i tisdags nu och bara segat hela dagarna, är ganska skönt faktiskt. Igår så drog jag ut o åkte bil med daniel o broman på kvällen tills brorsan kom o hämta mig runt halv tolv o då drog vi på premiären av nya bondfilmen, var helt okej trots att ja missa första delen för att man somna, haha! Men slutet var ju bra iaf :) kom hem strax innan tre inatt. Idag har jag typ bara kollat på tv men nu blir de en dusch så man känner sig lite fräsch igen.. Ikväll blire antingen sitta hemma med morsan o chilla eller dra ut i uppsala o hitta på nåt. Får se hur pigg man är lite senare ;)
Sen ska man väl åka hem typ nån dag också o på tisdag/onsdag så drar jag upp till nördvik igen, jobb på torsdag o fredag med fanny så de rullar in lite cash! :) Sen på helgen så blir det väl dra ut med brudarna!

Nej pallar inte skriva nå mer, puss hej så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0