What up?

 
Jadu vad händer? Allt och inget händer, haha! Vart hemma i söderhan i några dagar nu och imorn åker jag upp till nordvik igen :) I onsdags så fick vi ta bort min fina katt Zoe pga. njurproblem :/ så det kändes ju helt åt helvete typ. haft henne sen hon föddes och hon vart väl 8(?) tror jag. Men ja thats life typ. Hon har det bättre nu iaf. Idag hämtade nettan hem en ny liten kattunge som heter Freja och ska vara sällskap åt Marilyn, hon vill ju inte vara ensam.

Igår tog jag även ett sjukt svårt beslut men vill inte säga så mycket än förrns det är klart men det kommer ändra på riktigt mycket. På lördag så kommer jag få lite närmare besked förhoppningsvis så får vi se vad som händer.

Var till stan idag med nessa o sprang runt lite, satt i parken en stund o käka massa onyttigheter o ja, firade min sista dag i slödderhamn typ :)

ÅHHHHH va skönt de ska bli att komma upp till skolan för jag saknar min bas som en jävla idiot. det är helt värdelöst ljud på den här jävla datorn, haha!

Puss på er alla som läser min tråkiga blogg när jag väl uppdaterar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0