-

Tror varenda person ja träffat på frågat om jag mår bra idag. Söta vänner man har! Imorn blire ringa vårdcentralen igen och boka in en tid och åka in o kolla upp allt. Mest arg över att jag missa hopplektionen idag pga. de här! Men, men jag kastar i mig ipren med jämna mellanrum så funkar det att gå runt. Även börjat fått ont i käken och låret idag.
Men de sket man väl i, vi kör på bara!

Sista lektionen börjar om en halvtimme. Ikväll vet jag inte vad som händer men de låter som att de blir nåt iaf! :)
Den här veckan har det hänt sjukt mycket, som vanligt det här året! Är sjukt kul att det händer saker men allt är väl inte det roligaste. satt o snacka med lisa igår om att förra söndan känns som det var typ en månad sen, haha!

You can't lose something you never had
So why miss the memory of something that didn't exist?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0