I'm always alone in my dreamland I'll show them I'm living my dream 'till the end.

Helluuu alla som orkar ta sig in o läsa min fula blogg! :D

Igårkväll så vart de en sväng till härnta med peder, timmy och elin, blev utstirrad och tutad på av en kille som jag verkligen kände igen inne på mini men kan fan inte komma på vem det är, hur mycket jag än tänker! Skitjobbigt.. När vi kom tillbaka till skolan så satt vi o dega en stund innan ja o timmy sprang runt o försökte väcka lite folk, lyckades väl inte så jävla bra. Tillslut gav vi väl upp och däckade till I am legend runt typ 2 kanske?

Så hade man ju sovmorgon till halv ett idag, så jääävla skönt! Ikväll har jag verkligen ingen aning om vad som händer, segt som fan men nåt lär vi väl hitta på! :D

Hitta en sjuuukt söt bild på lillvalpen :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0