Kaaos!

Ja i fredags så var det fest i härnta och hade så sjukt kul! Kvällen var sick och vi kom hem runt 5 på natten. Vi blev även inbjudna till boda igår. Så runt 6 igår kom rickard o hämta oss och vi hade kul till en början, dansade o spelade o ja allt var kung tills det spårade ur och det kom en massa folk som inte kunde bete sig för fem öre. Så slagsmålet var i full gång. Blod överallt, på väggar o golv och på folks händer, armar, kläder och ansikten. Det var kaos överallt. Jag hamnade imellan och fick några slag i ansiktet och ett i revbena. Vi ringde polisen och ambulans. Tre polisbussar och tre ambulanser kom o styrde upp allt. Har aldrig varit med om nånting värre faktiskt.
Kom hem runt två tror jag. Sjukvårdarna trodde på spricka i ett revben för mig så är lite lätt mörbultad idag.

Vi hade åtminstone kul som fan innan allt spåra så man får väl se det positivt helt enkelt ;)
Vissa människor borde helt enkelt inte vara ute bland folk, förstår inte nöjet i att åka till ett ställe bara för att slåss.
Tack till både mina vänner och även ni andra som ställde upp för alla och även mig igår när jag mådde skit! :*

Idag blir det ligga o dega bara o peppa upp för skola imorn! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0