Shamn

I helgen är man hemma, vart en impulstripp hem i torsdags! :D
Det enda jag har gjort är att bara varit.. Haft en myskväll med papi och sen bara segat, nu har farsh nyss gått ut o jobbat en stund och jag har hunnit med att duscha, vi har suttit framför tvn hela morron o kollat på american pickers, helt sjukt vad vissa människor samlar på sig!

Snart blir det dra mot brogrillen för middag och sen får vi se vad som händer. Folk försökte dra med mig på fest men med tanke på att jag käkar smärtstillande med morfin just nu så är det alkoholförbud för mig! Sen är det väl dags för en lugn helg nu kanske :) Får se vad som händer ikväll helt enkelt, blir nog hemma bara och imorn drar jag upp mot nördvik igen! :D <3

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0