Fiestaaaa!

Ja igår skulle bli en tråkig dag och avslutas med filmkväll med brudarna men så vart de ju inte direkt. Låg o dega hela dan tills jull ringer mig o säger att jag ska allt med till jespers fest ikväll! och ja jag är ju inte den som är svårövertalad, slängde mig i duschen, kasta på mig lite smink o kläder sen kom fanny, patrik, jull, jocke, sanna o jenny hit och hämtade mig så åkte vi ut i skogen, eller ja en bit utanför härnösand var det. Festen var väl ganska kul, men var mest småungar där kändes det som, men aja dem är väl också trevliga. Men efter ett tag så började alla åka därifrån så då drog jag, jull, matte, körven, jens och stefan in till svenssons. Sen kom det ett gäng till dit som vi var med. Vi hade riktigt kul på krogen trots att vi inte gjorde så mycket men jag o jull snackade om allt mellan himmel o jord typ. fyllesnack, hahah.. Nej men det var en helt klart värd kväll alltså! Vart lite ändrade planer på kvällen också och det funkade ju de å.

Vaknade vid typ halv sju imorse och gick upp. Satt på busstation o hängde en stund i väntan på bussen som skulle gå om en timme o insåg att ok hade stängt så fick damp för jag var dösugen på kaffe men då kom en väldigt snäll vän o hämtade mig så vi åkte runt i härnösand en sväng o letade nånting som var öppet men fick tillslut ge upp då typ allt öppnade 8. Så han skjutsade tillbaka mig till bussen lagom till den kom dit så åkte till älandsbro till matte o jull och chillade en stund innan vi drog oss in till härnösand igen för att hämta albert och sen käkade subwayfrukost innan matte skjutsade tillbaka mig till skolan. Sen dess har jag väl bara legat o bakisdegat, mår så förbannat jävla dåligt idag!

Tack för igår allihopa iallafall, var sjukt värt att faktiskt dra ut ändå fast jag mår som jag mår idag!

Ni får stå ut med att de blir ett tråkigt inlägg utan bilder, knäppte inga bilder alls igår, vart mest bara massa sjukt pinsamma fyllesnapchats skickade till allt och alla, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0