-

Livet är verkligen inte värt att leva idag, jag brukar bli bakis men det här är extremt. Jaja livet lekte igår iallafall, skulle ha legat hemma med empa o jannie och ha filmkväll men vi följde med alla andra ut istället. Drog ut på gladan för första gången och kul som fan hade vi! Hade lovat mig själv att hålla mig ifrån dansgolvet också med tanke på foten men tror jag spenderade största delen av kvällen där helt ärligt. Så idag gör den smått ont igen kan ja lova...
 
Äsch orkar inte ens anstränga mig att skriva, ska försöka sova men lär ju inte gå, kan inte sova när jag är bakis.. Har fan försökt hela jävla dan! Ni får lite bilder istället!
Bakis o sleten så säg ja gonatt! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0