I'm gonna live my nordviklife!

Har en underbar kväll med mina fina vänner just nu. Minnena kommer tillbaka även fast det aldrig kommer vara som förr igen! Måndag nu men det skiter man i just nu.

Helgen var härlig också, jag o jull har varit hos matte hela helgen. I fredags drog vi in till härnta o va hos pa med lite folk, chillade o drack lite bara. Åkte hem ganska tidigt men trevligt var det iaf. Lyckades bli stoppade av polisen också när vi snart var framme, hade precis svängt in till älandsbro. Mitt bälte gick ju fan inte att få på heller men som tur va så var han snäll och sa bara att jag skulle ha det på mig nästa gång, hade kunnat blivit fina böter där, haha! 
I lördags så kom patrik o fanny så vi satt hemma hos matte förutom en sväng när vi åkte runt i bilen inne i stan. Blev en tidig kväll då också. Men de va fan tur eftersom matte måste vara den mest morgonpigga mänska ja nånsin träffat, inte fått sovit ut en enda dag i helgen.

Red förresten Piraya både i fredags och idag. I fredags så var det hoppträning och jag vart riktigt nöjd med henne! Idag hade vi markarbete och samma här, hon var toppenfin. Börjar få tillbaka ridlusten igen, har inte velat ridit riktigt sen i somras..

Nej nu ska jag fortsätta umgås med mina underbara!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0