I'm not beautiful, I'm sorry that I disappointed you by not being what you expected.

Är på världens svinigaste humör idag så istället för att utsätta mina gulliga vänner för det så låser ja in mig på rummet och försöker ta tag i lite plugg o bara dega... Vet inte alls vad det beror på men jag vaknade imorse och kunde inte komma på en enda positiv sak att tänka på. Men, men jag brukar ju rycka upp mig ganska snabbt så det löser sig väl! Skulle behöva snacka en stund med min babe men hon är ju ute på praktik så kommer inte träffa henne förrns om två veckor <3

 

Hade iaf världens mysigaste dag igår med sune, malin, sara, tesse o julia! Vi drog ut o åkte skoter med kälken efter. Det var helt underbart väder och när vi kom upp till stugan så satt vi o chilla en stund o ja blev tvungen att dra av mig jackan o allting för det var så inihelvetes varmt däruppe på berget! Det måste iaf göras om väldigt snart :D

 

Sen igårkväll hade jag o jull tänkt dragit ut men de sket sig helt så vart stanna hemma o sova istället, men aja skönt o inte va bakis idag iaf!

 

 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0