Men om jag plockar ner en liten bit och kallar den för kryptonit och ger den till en flicka som är stark

 
Fan vad veckorna går fort, studenten närmar sig och det går alldeles, alldeles för fort.. 
 
Haltar fortfarande runt på mina kryckor men mina snälla vänner har hittat på en snowracer nu som dem skjutsar runt mig på ibland, ser ganska gulligt ut måste jag säga! Helgen var helt sjuk. Drog ju ut på lördan med jonas, jens, elin o maja och ja.. alltså jag vet inte ens vad jag ska säga om den kvällen, haha! massvis med drama, sång, dans, dricka, härligt folk och jävulskt kul hade vi iaf. Vi var på svenssons tills strax efter två och sen gick vi ut och jag lyckades bli nerdragen i backen o stuka fotfan. Sen fråga rickard om vi inte kunde komma upp till per så då gick vi dit o va där en stund, har smått svårt med tidsuppfattningen om hur länge dock.. På söndan så vart de sitta hela dan hos lisa i älandsbro och bakisdega o kunde fan inte gå, haha! Helt jävla hopplös tjej men aja. emelie o ellinor kom o hämta oss på kvällen så åkte vi till skolan. 
 
Den här veckan vet jag inte alls vad jag gjort faktiskt. Jo timmy kom iaf hit igårkväll o va här en stund så vi firade honom med att baka kärleksmums, sjukt gååått!(säger fettot själv (a)) Annars har man väl bara vart i skolan o typ sovit? I helgen så ska typ alla dra ut medans jag som ett litet kryckmongo ska ha filmkväll med empa o jannie! <3 
 
Lite bilder från helgen o veckan
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0