Rise up and take the power back

Idag är en såndär dag..
 
Jag är glad över typ allt jag har, allt jag gör, allt känns fucking perfect! Hahah älskar den där underbara känslan när man vaknar på morgonen och vet att det här kommer bli en såndär dag :D Inget speciellt som hänt eller händer utan nåt är bara annorlunda. Detta får gärna fortsätta i några dagar till faktiskt.
 
Idag så har ja chillat runt i skolan, vi hade svenska sen några timmars hål innan ridning som jag ändå inte kan vara med på så satt o kolla på när resten av min grupp hade hoppträning och sista lektionen var samhäll o där lyssnade vi på nån redovisning och satt o snacka bara i en och en halvtimme medans jag satt i hörlurarna o kollade på en film medans dem disskuterade, palla fan inte lyssna när det finns bättre saker o göra. Efter skolan åkte vi till torrom en sväng o handla lite och nu har vi bara chillat sen dess. Ska gå o se vad alla har för sig nu, funderar på vafan man ska ta o gö denna kväll, vore najs o hitta på nåt nu när ja ändå är på det här humöret!
 
Taggar även som fan till tallin med mina fina vänner +mamma och bror då ;) Måste bara se till så man har nå pengar kvar efteråt också..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0