Hey babe, whatcha doin?

Dags o kasta in nåt inlägg här igen tro jag. Helgen har varit.. Ja jag vet inte ens hur jag ska förklara den här helgen. I fredags så hängde vi här i äbro hela kvällen o sen drog vi in till minikrogen, va där nån timme innan vi åkte runt med Emil i härnta ett bra tag. Bara sladda runt o lekte, åkte en sväng upp till toppstugan o träffa Kox, Chalim, Linn och Sally. Då drog vi till Nordvik o satt med massa folk, snacka o chilla typ. Somnade runt 5 tro jag :)

Igår så hade vi fest här i äbro hos både Lisa och ett tag hos Annie, va bra jävla mycket folk här o vi hade sjukt kul! Sen slängde vi ut alla o drog iväg till Tobbe i stan o va där ett tag, hade ju dock glömt legget i äbro, annars hade ja fan dragit med alla som gick ut på krogen men de va trevligt ändå! Träffade iaf massa folk som man inte sett på evigheter så om man inte räknar med lite bråk o sånt så var det en riktigt bra kväll!

Nu blir det filmkväll, ta en dusch o sen sova, skola imorn igen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0