I will never fall asleep in your arms again, but guess what? I think I'm okay with that.

Har återgått till verkligheten igen, andra skoldan denna vecka nu. snart blire gå ner till ridhuset o kolla när våran klass hoppar. men jag kan ju inte vara med för att jag var lite för impulsiv inatt och bestämde mig för att ta hål i naveln. så nu får man ju fan inte på sig en ridväst o ridbyxor i första taget.. Men, men är väl värt det! Så nu ska min kropp få vila från kanyler o piercingar ett bra jävla tag. Gjort både naveln och tungan på under en månad så nu är jag less på smärta o sånt skit! Timmy o evelina kom hit igår men timmy åkte hem, evve stannar iaf hela veckan så :D Så härligt när man får hit lite saknat folk, blir en helt annan stämning på skolan! Nej ja hinner fan inte blogga längre nu, hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0