Live Fast, Die Young and Leave a Good-looking Corpse

Sen sist så har jag mest bara chillat, umgåtts med mina vänner och helt enkelt inte hängt på mitt rum så mycket så har inte riktigt haft tid att blogga. Men nu tog ja en liten paus o la mig framför datorn, riktigt skönt. Jag älskar när det händer saker och jag älskar att ha mycket folk runt omkring mig så länge jag får ta en paus ibland, låsa in mig på rummet o bara vara. Haft en riktigt lugn dag i skolan idag, ett prov på morron o sen 3 timmars hål. Sen lite om hästens sjukdomar, fysiologi o sånt. O avslutade dagen med sista lektionen. att packa hö, fixa foder, bada paradiso, ta in hästar o snacka lite skit! 
 
Drog igång gammiphonen, 3gsen igår för o lägga över lite bilder o sånt. men hamnade på sms o började kolla igenom. Inte alls särskilt smart insåg jag, haha! Hade glömt bort en hel del saker och insåg hur bra jag hade det för ett tag sen. Har det sjukt bra nu också, älskar allt förutom skolan då ;) men det är en grej som saknas. Längtar på ett sätt jävul till studenten också, men på ett annat sätt inte. vill verkligen inte lämna allt det här, mitt nordvik, min familj <3
 
Pratade nyss med morsh också och det är en ny intresserad av duvan så hon ska få åka dit på prov en helg o se hur det funkar. Hoppas allt går bra för om det här fortsätter mycket längre så kommer jag snart bli blödig o ändra mig men det går verkligen inte. Det vet jag, de här är bäst för både henne o mig. Jag är för ung och alldeles för oklar över vart jag ska ta vägen efter nordvik för att kunna ha en treårig krävande vovve. 
 
Nej nu ska jag bara mysa ner mig i sängen en stund o slå på nå film för att sen gå ut o vara social igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0