Misstag eller ej, du är borta nu.

Jadu nu har jag inte bloggat på evigheter för jag är alldeles för lat för att blogga från iphonen och datorn har ju varit här i söderhamn sen innan jul. Det har ju hänt en hel del på sistone, både hunnit blivit arton, firat jul o nyår och börjat skolan igen. Julafton o min födelsedag var ju samma kväll och det firades i uppsala hos mamma. Vi var hemma hos morbror några st. Kul hade jag och helvetes bakis var man ju dan efter.. Sen drog jag, daniel, icka och några till ut på krogen dan efter. Fortfarande bakis så man var ju lite halvpepp måste jag säga.. Nyår firades uppe i hol, docksta och älandsbro. Härlig kväll med mina underbara vänner. Ja jullovet har vart över förväntan helt enkelt. Även hunnit vart ut på krogen en gång till i härnta, shoppat slut på alla pengar i birsta och tagit hål i tungan i sundsvall. Fullt upp men sjukt kul! 
 
Även blivit lite ändringar i mitt liv nu på slutet. Både bra och dåligt tror jag. Inte riktigt hunnit smält in allt än men de löser sig väl. Natten igår var inte trevlig iaf. Började med att jag o jannie skulle dygna men runt 2-3 på natten kom vi in på helt fel samtalsämnen och slutade med att vi båda låg o deppade sönder typ, hahah.. Så vi bestämde oss för att gå o lägga oss istället, jag lyckades ändå inte somna förrns runt 5-6 imorse så lagom sleten tjej idag! 
 
Nu sitter ja hemma iaf o väntar på att min tvätt ska bli klar så jag får sova sen! Imorn ska jag sova hela dan o sen åka till julia. föra där o sen dra ut med några saknade gamla vänner på kvällen! :) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0