Se mig för den jag är, inte för vad du hört.

Sitter äntligen på tåget nu och är påväg upp igen. Vart en lyckad helg ändå så var helt klart värt att dra sig hemåt! Drog ut igår ändå. Träffade massa gamla vänner och det var kung! Blev stressigt som fan bara, fick veta att vi skulle ut en halvtimme innan Simon hämtade mig. Så hann bara duscha o knappt torka håret, fick fixa mig o så hemma hos Julia o sen satt vi där o förade ett tag innan vi drog till Havanna o träffa dem andra. Men de var ju verkligen heldött därinne, så vi gick vidare till ch istället o där vare ju lite mer folk. Men allt som allt var kvällen härlig o var värt att få sitta bakis idag ;) har ju aldrig tid att hinna träffa alla när ja åker hem så.

Men nu är det bara försöka peppa upp inför en ny skolvecka, knappt 4 månader kvar tills studenten nu, helt insane!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0