Take another shot and I won't let you down

Svenskalektion såhär första man gör på morgonen är inte okej. Äckligt trött. Snart studenten och jag är sjukt less på skolan. Känns som att högen med rester är större än nånsin och det tar emot så jävulskt. Tur att man fick lite morgonunderhållning iallafall. Hahah! Har iaf håltimme efter det här i två timmar, hade planerat en powernap innan empa säger att vi har samhällsprov i eftermiddag, hon förstörde totalt min dag, haha! Så blir plugg med empa o fanny innan ridningen.

Igår kväll drog vi iaf iväg på en fetroadtrip, ända till härnösand. Sjukt spännande! Eller nej.. jag gjorde inget spännande alls igår. Satt med alla ute i soffan på nya typ hela kvällen o chilla. O ikväll så händer det väl inte så mycket mer intressant än det.

Hörs väl kanske att jag är ganska less på vardagar. Får gärna bli helg nu. Ska förmodligen va i älandsbro hela helgen o sen dra ut i härnta nån dag!

Nej åter till plugget, lyssna på redovisningar och vara allmänt duktig! Eller kanske facebook, spotify o sova? lektion <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0