I love those days when you just feel happy all the fucking time!

Sitter på religionshelvetet och ska skriva prov om muhammed, islam o massa sånt skit. Känns som att de kommer gå bra med tanke på att jag har pluggat så jävla mycket att jag inte ens gjort instuderingsfrågorna. Hoho mina betyg känns toppen!

Igår så chillade jag mest hela dan sen på kvällen så åkte jag o brudarna in till härnösand, handlade lite o sen vart det en fet pizza på minikrogen, hälsosamt och bra! Åkte hemåt sen igen och la mig o sov direkt typ, sjukt värd kväll ;) Helgen har iaf vart sjukt bra fast vi bara legat på nördvik o degat för jag har varit på så riktigt bra humör hela helgen och inget har kunnat förstört de! På onsdag är det lov igen o vet inte hur jag ska göra, om jag ska dra mig hemåt en sväng o sen åka upp till sundsvall o umgås med min babe! Kanske blir så att jag drar ner till uppsala några dagar också till mor min :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0